Tuesday 23 February 2016

"BACAAN SEMAKIN BAIK DAN SAYA LEBIH YAKIN" - ENCIK AMMAR (PELAJAR DI FATEHAH LEARNING CENTRE)

"Alhamdulillah, setelah saya berada di kelas Al-Quran Fatehah Learning Centre, saya menjadi lebih yakin apabila membacanya dan banyak hukum Tajwid yang saya pelajari. Saya yakin anda pasti akan dapat merasainya apabila datang ke sini"- Encik Ammar See Abdullah.

Begitulah komen dari salah seorang pelajar kelas Al-Quran kami tentang pengalaman beliau belajar di sini. Pada kami, belum terlewat untuk anda memulakan langkah mempelajari Al-Quran. Kami ingin menjemput anda datang ke Kelas Al-Quran Peringkat Asas setiap Rabu 8.30-10.30 malam yang bakal bermula MAC ini di Fatehah Learning Centre.

Kaedah digunakan ialah Al-Barqy (gabungan antara Bahasa Melayu dan Jawi tanpa ikut susunan lama seperti Alif hingga Ya.) Mudah dan senang dipelajari. smile emoticon

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:
011-15054812 (Mohd Izwan)
013-2002970 (Nur Fadhilah)
03-4131905 (Pejabat)

Alamat: 
FATEHAH LEARNING CENTRE,
27-2, Jalan Wangsa Delima 2A, Seksyen 5, Wangsa Maju
53300 Kuala Lumpur.

Waze & Google Maps: Fatehah Learning Centre
Youtube & Facebook : Fatehah Learning Centre
Twitter & Instagram: fatehah_lc

No comments:

Post a Comment